fredag 23 juli 2010

Wraps

I onsdags kväll förberedde jag min frunch för torsdagen.
Jag rörde ihop en omelettsmet på 2-3 ägg, grädde och salt som jag sedan stekte på låg värme i en panna med smör. Tyvärr så gick den sönder när jag skulle ta den ur pannan vilket var lite tråkigt då jag hade tänkt använda den som en wraps.
Hittade detta recept inne hos en 17 åring som helhjärtat kör LCHF och mår så mycket bättre. Om hon klarar detta borde jag på 35 göra det :D

Nåja, jag ställde in den i kylskåpet för att på torsdagen ta fram igen. Bredde bregott på, lade skinka och ost på och rullade sedan ihop wrapsen. Den samarbetade inte riktigt och därför har jag ingen bild på den :D
Det var ingen höjdare direkt men den mättade ju helt klart och det var inte äckligt heller. Men jag tyckte den blev lite svårtuggad mot slutet. Trots det ska jag ge den en chans till vid tillfälle :D

/Tootsie

Inga kommentarer: