fredag 3 september 2010

Torsdagsmiddag

Har varit lite dålig med att skriva här ett tag, men det beror inte på att jag givit upp utan jag har kämpat med att lägga upp en massa nya varor i min webbshop, samtidigt som jag försöker få mitt kassasystem att bli kompis med webbshopen. Drömmen är ju att jag ska kunna stå på mässor, blippa en vara och kassasystemet räknar ner saldot i realtid i webbshopen *saliga dröm*. Men det tar en evinnerlig tid att få allt att stämma...

Orkade inte med något avancerat idag och som tur var hittade jag ett relativt enkelt, för att inte säga superenkelt, recept inne hos Anna JD Jacobssons blogg i onsdags. Jag gjorde - min gamla vana trogen - inte helt exakt som hon men det gick att äta och vi blev mätta :D
Men min maträtt såg inte så fotovänlig ut så ni får nöja er med att kika på bilden i Annas blogg :D

/Tootsie

Inga kommentarer: