söndag 3 oktober 2010

Röror & Förkylning

I förra helgen var jag hos vännen A i Malmö, helt underbart. Som vanligt kom jag hem med en förkylning i kroppen, men det är det är det värt, vi hade ju såååå kul :D
Vännen A äter också LCHF och introducerade mig för Kavli Majonnäs som faktiskt går att äta, speciellt i röror. Hon gjorde en på tonfisk som var god. När hennes bonusdotter E kom hem fick hon göra en röra på stekt kycklingfilé, majonnäs, små äppelbitar och curry - den var ju såååååå god!!! Men så älskar jag ju kyckling så i stort sett all kyckling slinker ner hos mig :D

I fyra dagar efter att jag kom hem hade jag knappt någon röst alls. Sedan kom hostan igen i full kraft. Ringde hem till min pappa idag, yngsta lillebrodern svarade och jag sa glatt - Hej, M, hur är det?
Han svarade - Jo tack, bara bra... Vem är du?

Hihihi. Då har rösten ändrats sig ganska så bra :D

/Tootsie

Inga kommentarer: