tisdag 19 juli 2011

Svärmors bokkort

I helgen var vi till svärmor och firade hennes födelsedag och jag hade gjort ett bokkort - kan ni tänka er hihi - till henne. Jag gjorde ett till svägerskan i midsommras när hon fyllde år. Då försökte svärmor att bläddra i "boken", gick ju inte så bra hihi. Men det kortet glömde jag att fotografera. Så jag gjorde svärmors bokkort med samma idé som den till svägerskan, att inne i boken ha en barnbild på födelsedagsbarnet.



Svärmor är runt 11 år på den här bilden :D



På tidigare bokkort jag har gjort så har jag haft antingen band runt om för att kunna knyta ihop boken, eller metalllåsanordning som legat utanpå kortet. Den här gången så satte jag metallpluttarna på insidan istället :D

Allt material som jag har använt mig av finner ni inne i Scrapdrakens shop.

/Tootsie

Inga kommentarer: