torsdag 10 november 2011

Lykta


I förra veckan gjorde jag en lykta som skulle stå och lysa vackert i vår monter på mässan här i Uppsala och den blev mycket beundrad till min stora glädje :D

Jag har använt vanlig vit cardstock som jag sedan distressat "lite" med Vintage Photo. Jag har stämplat med stämplar från Viva Decor och blommorna har jag stansat ut med Nellie Snellen Punchen "Pointsettia"... Två produkter som snabbt tog slut på mässan i helgen.

Den här var riktigt rolig att göra (och bara lite halv svår) och nu vill jag göra en i isiggt blått också :D Men det får bli en annan dag :D



/Tootsie

1 kommentar:

Ingalill sa...

Wow! Så snygg! Tänkte jag skulle srappa lyktor till julklapp i år :)

Blir det något sådant här hoppas jag det är okey att jag länkar din sida som inspiration.