torsdag 20 februari 2014

Mamselle Tootsie

Jag är igång igen med ännu en LO till CSI:Color, Stories, Inspiration :)
Denna gång är det till Case file no 110 och utöver de vanliga kriterierna som färger, evidence och testimony så skulle man följa en skiss gjord från tjejen bakom Page Drafts.

Den här gången har jag scrappat tre bilder på vår katt som tyvärr i maj förra året blev akut sjuk och vi var tvugna att låta henne somna in. Hon blev 15 människor år.

Då CSI är mycket för journaling så ska ju en sådan vara med på ett eller annat sätt. Och jag är som jag kanske nämt tidigare inte nämnvärt intresserad av det, speciellt inte en direkt synbar journaling, så jag klurade lite på hur jag skulle kunna gömma den den här gången. Två gånger har jag ju använt mig av en tag, men den här gången har jag lite mer text. Samt att jag kan ju inte ha tag på alla, måste visa att jag har lite mer bredd än så :)

Så här blev min LO


Närbild på swirlen, blommorna och fågeln.


Jag valde att gömma journaling bakom remsan med fotografierna. som man med hjälp av ett gångjärn kan öppna upp.


Närbild på uppviket.


Tack för titten
/Tootsie

Inga kommentarer: